BlackSky Community Forums
butikkerne kan opretholde deres - Printable Version

+- BlackSky Community Forums (http://theblacksky.altear-rpg.com/forum)
+-- Forum: Joining the Saga (/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Join the BlackSky (/forumdisplay.php?fid=2)
+--- Thread: butikkerne kan opretholde deres (/showthread.php?tid=1807)

butikkerne kan opretholde deres - Labi1995 - 05-27-2019 06:09 PM

Brooks har lavet et st?nk i l?bet af de sidste par uger med meddelelsen om deres PureProject-l?besko (indstillet til at blive frigivet i efter?ret). Selvom jeg bifalder ankomsten af ??flere valg til Nike Air Max 2017 Womens l?bere fra endnu et skovirksomhed, sidder der bare ikke noget med Brooks 'tilgang til at afsl?re disse sko (og jeg kan godt lide skoene). Det startede med det f?rste indl?g, der blev offentliggjort p? Brooks Blog om PureProject. I posten diskuterer forfatteren, hvordan Brooks samarbejdede med et markedsunders?gelsesfirma: "... Brooks samarbejdede med forbrugerindsigt og designfirma, IDEO. IDEO betragtes ofte som det fremtr?dende design- og innovationsfirma. Dette skyldes i vid udstr?kning deres unikke, kvalitative tilgang til indsamling af forbrugerindsigt og hvordan de syntetiserer det til inspiration til design. Vores team rejste landet fra Chicago til Austin til NYC for at tale med nye l?bere i alderen 25 til 35 ?r. "
Et par ting forstyrrede mig om dette. F?rst, hvorfor understrege markedsunders?gelser? Hvis du har til form?l at Nike Air Force 1 Womens udvikle et pr?stationsprodukt til l?bere, b?r ikke den st?rste v?gt l?gges p? forskning om, hvordan produktet kan laves p? en m?de, der er biomekanisk mest lyd? Ville det ikke v?re det punkt, du gerne vil understrege, n?r du introducerer produktet til verden? Jeg ville have foretrukket noget i overensstemmelse med: Vi studerede alle typer l?bere vi kunne finde, b?de i laboratoriet og p? vejen. Vi r?dgik med top eksperter p? l?bende mekanik over hele landet. Vi har designet PureProject-skoene ved f?rst og fremmest et ?nske om et biomekanisk forsvarligt produkt, fordi vi gjorde forskningen, og vi ved, hvad l?bere skal hj?lpe dem med at maksimere effektiviteten og minimere skaderisikoen (og vi har offentliggjort dataene til at bevise det). Vi varierede h?lh?jder, vi varierede d?mpning, vi varierede sidste form, og vi kom op med fire www.charleedrew.co.uk sko, som vi synes passer bedst til de fleste l?bere. Jeg er ikke en marketingekspert, men hvis jeg stoler p? en sko for at tillade mig at l?be hurtigt og holde mig fra at blive s?ret, det er den slags ting, jeg vil h?re. Senere i posten siger forfatteren, at de er "... at holde biomekanik som fokuspunkt for design p? begge sider af spektret." Hvorfor ikke s?tte dette lige foran? Brooks har nogle fremragende biomekaniske eksperter, der arbejder for dem - hvorfor ikke g?re dem til hovedpunktet? Her er et andet punkt om forbrugernes indsigtstilf?lde - hvorfor fokusere dit arbejde p? nye l?bere? Dette er de mennesker, der har mindst erfaring p? veje og stier, og er mindst tilb?jelige til at kunne give nyttige oplysninger om, hvad der g?r en sko effektiv i praksis. Jeg vil have design af mine sko til at blive drevet af erfarne l?bere og Nike Roshe Run Mens biomekanikeksperter, ikke af folk, der lige kommer ind i sporten. M?ske forst?r jeg det ikke, men det virker m?rkeligt. Den nye l?ber f?ler sig afbrudt fra den nuv?rende detailoplevelse. De s?ger klart en mere enkel forst?else af skoudv?lgelsesprocessen. "Vi ser det meget som et specialproduktprodukt," sagde Weber, "fordi det giver butikkerne en chance for at opretholde deres monteringsproces og tilbyde deres kunder to forskellige typer af k?rer oplevelser. "OK. S?ledes l?rte Brooks Nike Air Max 90 Femme gennem sin forbrugerindsigt forskning, at nye l?bere s?ger en mere enkel forst?else af skoudv?lgelsesprocessen, men deres administrerende direkt?r siger, at de har designet PureProject-skoene, s? butikkerne kan opretholde deres nuv?rende monteringsproces. Hvad skal det v?re? "Vi anvender en ny proaktiv tilgang til biomekanik kaldet Ideal. Ideel teknologi Nike Air Max 270 Femme er indbygget i selve geometrien af ??disse sko. Det blev oprettet for at fremme en runner's ideelle justering ved at fors?ge at skifte kraft applikationspunkter til at justere kraftvektorer, og derefter indl?se interne strukturer for at forbedre ydeevnen og mindske risikoen for skader. "