Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
behagelig og luksuri
09-27-2019, 05:09 PM
behagelig og luksuri
For et par dage siden lagde jeg et indl?g om en ny linje “zero-drop” -sko, som snart introduceres af GoLite Footwear (“zero-drop” betyder intet h?ll?ft, s? h?len og forfoden sidder i det samme Adidas Superstar Femme plan som forfoden, n?r du er i skoen). Disse sko, der indeholder det, som GoLite kalder "BareTech Technology", har en r?kke designfunktioner, der burde appellere til minimalistiske Nike Air Max Classic BW Femme l?bere, herunder den f?rn?vnte nul-drop-s?le (se mit tidligere GoLite-indl?g for flere detaljer). Efter lidt research og nogle hj?lp fra en l?ser (tak Charlie T.!), opdagede jeg, at GoLite Nike React Element 55 Femme Footwear havde hovedkvarter lige ved siden af ??mig her i NH, s? jeg kom i kontakt med dem for at bede om mere information om lineup. En GoLite-repr?sentant kom hurtigt tilbage til mig med et par lagerbilleder, og en pressemeddelelse, der beskrev en hel pakke nye sko i BareTech-lineup. Hun tilb?d ogs? at sende mig et testpar, som jeg skulle modtage engang i juli (f?lg med!). Baseret p? det store antal sko i den kommende BareTech-sortiment er det klart, at GoLite er en Adidas Superstar Mujer tro p? v?rdien af ??en nul-drop-sko, og at de g?r mere end bare at teste vandet med en enkelt model for at se, om det s?lger. Her er detaljerne om nogle af skoene i den nye GoLite Nike Air Max 720 Femme Lineup. Tara Lite tager de bedste aspekter af Tarahumara-sandalen og tilf?jer beskyttelses-, stabilitets- og tr?kkraftfordele ved vores klasse I-l?bere. Resultatet er en hybridsko med en let “?vre hud” overdel af mesh og en intern “sandal” rygstreng. Vores unikke lukningssystem giver justerbar pasform og sikkerhed p? oversiden. Dette design giver sikkerhed og energieffektivitet ved at forhindre overdreven fodbev?gelse. Og med den BareTech-neutrale h?l kan l?bere nyde alle fordelene ved barfodet l?b og den enest?ende stabilitet og beskyttelse af vores Soft Against the Ground-platform til at arbejde i alt terr?n. Vores nyeste BareTech yders?l er inspireret Adidas Ultra Boost Dames af den tyngdekrafts-trossende "tr?kkraft" fra gekkoer. De sm? lugs, der er lavet med Gripstick-gummi, gentager de sm? h?r p? en geckos f?dder, der skaber overfladekontakt og friktion.Nike Air Vapormax Womens Sol Lite er den nyeste tilf?jelse til vores ydeevne rejsesko. Vi bruger vores utroligt lette BareTech yders?l, der giver komfort og stabilitet hele dagen lang. Med en ?vre kombination af ballistisk mesh og premium nubuck-l?der og vores Soft Against the Ground-teknologi i yders?len er Sol Lite robust, behagelig og luksuri?s. ”Cruise Lite er vores fremste kvindes rejsesko. Bygget p? vores avancerede BareTech-teknologiplatform er en ballistisk ripstop-nylonoverdel med beskyttende t?- og h?lrande. Alt dette betyder at en let, h?rd rejse- og fritidssko, der er lige s? behagelig p? en sprint eller en tur… hvor som helst i verden. Satel Lite er sofistikeret Nike Air Max 90 Uomoog ydeevne p? sit bedste. BareTech yders?l med en kombineret premium nubuck og l?rred ?vre samler de to verdener med udend?rs ydeevne og indend?rs sofistikering perfekt. Satel Lite er Adidas ZX Flux Femme let og vandt?t og kan navigere i terr?n i b?de den civiliserede verden og den mest utilgivelige vildmark. Jeg var p? biblioteket her om dagen med min datter (en hyppig aktivitet i denne familie!) Og kom p? bogen "The Naked" OL ”af Tony Perrottet. P? forsiden (se billede til venstre) fremkom det, der lignede et gammelt maleri af en gruppe af n?gne gr?ske l?bere (mere om dette nedenfor) i tilsyneladende moderne l?besko (stadig ikke sikker p?, hvad der sker med det), men jeg blev fascineret og besluttede at tage bogen med mig hjem. Jeg sluttede med at l?se det p? cirka en uge, og det var ganske underholdende. De n?gne OL er dybest set en meget l?selig Nike Air Vapormax Femme historisk beretning om, hvordan det var at deltage i den olympiske festival i det gamle Gr?kenland. Den beskriver, hvordan det var at v?re b?de tilskuer og atlet, og gennemg?r detaljeret de Nike Air Max 90 Dam forskellige begivenheder, der omfattede de gamle olympiske lege. Mens min oprindelige interesse for denne bog var at se, hvad forfatteren havde at sige om de l?bende begivenheder, fandt jeg, at hele bogen var meget underholdende og fuld af sp?ndende ting om spilene. Blandt andet jeg

Forum Jump:

User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)
[-]
Who's Online
There are currently no members online.

[-]
Online Staff
There are no staff members currently online.

[-]
Songs

[-]
Recent Posts
http://dailyexercisestayactive.blogspot.com/2019...
Keto Health Plus ins . . .deangreear875 — 11:07 PM
Shape Health Keto En . . .miguelwright854 — 09:44 PM
The preference to stay may
Omega Male The prefe . . .MariaeCarlson — 07:50 PM
Adidas Stan Smith Bestellen
Adidas Stan Smith Be . . .Marilyn17 — 04:58 PM
Prediksi Bola 17-18 November 2019 Terpercaya
Bosse INIBET188 Pred . . .kkkdm — 04:48 PM

[-]
Latest Threads
Last Post: deangreear875
Yesterday 11:07 PM
» Replies: 0
» Views: 3
Last Post: miguelwright854
Yesterday 09:44 PM
The preference to stay may
Last Post: MariaeCarlson
Yesterday 07:50 PM
Adidas Stan Smith Bestellen
Last Post: Marilyn17
Yesterday 04:58 PM
» Views: 2
Prediksi Bola 17-18 November 2019 Terpercaya
Last Post: kkkdm
Yesterday 04:48 PM
» Views: 2

Contact Us | The BlackSky | WildStar Rp Community | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication